wtorek, 31 grudnia 2013

Szczęśliwego nowego roku !!

Wszystkim moim czytelnikom chciałby życzyć szczęśliwego nowego roku 2014 r. Pełnego dobrych treningów i znacznego przyrostu umiejętności. Życzę również odnalezienia swojej Drogi Karate i to takiej którą będziecie podążać całe życie. 

Nie wiem jak dla Was ale dla mnie rok 2013 był intensywny, w szczególności jeżeli chodzi o sprawy związane z moim karate.W dniu 12 maja zdałem na shodan. Było to dla mnie od dawna (13 lat) oczekiwany moment, udało mi się i to za pierwszym razem !:) We wrześniu wraz z moim obecnym Sensei'em Larsem Lassen i grupą pasjonatów założyliśmy Klub Karate Fudoshin, który póki co dobrze się rozwija. Więc jak widać trochę roboty miałem :) Tym bardziej, że cała papierologia spoczęła na mnie ;P

Co planuję w tym roku ? Osobiście dalszy rozwój mojego Karate - obecnie na tapetę wziąłem kata Jitte :) Mam również zamiar wyleczyć w końcu moją kontuzję kolan - której nabawiłem się na moim egzaminie. 

Do zobaczenia w przyszłym roku !

Oss!!

0 komentarze:

Prześlij komentarz