wtorek, 20 stycznia 2015

Seminarium z Senseiem Yaharą w Londynie

Moje pierwsze spotkanie z Senseiem Yaharą już wkrótce !!
W dniach 7-8 lutego w Londynie odbędzie się zgrupowanie organizowane przez KWF England. Na seminarium oprócz Senseia Yahary będą również inni znakomici Senseie w tym znany z organizowanych przez mój klub seminariów Sensei Sid Tadrist. 
Bilety już kupione, spanie załatwione tylko zdać sesję (na szczęście ostatni egzamin 05.02) i już 06.02 można wylecieć z lotniska Szczecin-Goleniów, które wbrew nazwie nie leży w Szczecinie. 
Mam nadzieję, że uda mi się znaleźć jakieś wi-fi i może coś wrzucić na Twittera :)

Tak na marginesie powiem, że Seminarium wyjdzie mnie taniej niż pojechanie na seminarium w Polsce. Tutaj przynajmniej szykuje się coś na prawdę wartościowego. 



0 komentarze:

Prześlij komentarz