czwartek, 21 listopada 2013

Początek Drogi

Długo nosiłem się z zamiarem założenia takiej strony jak ta. Z braku czasu jak i przekonania odwlekałem ten pomysł na bliżej nieokreśloną przyszłość. Jednakże zdanie egzaminu na pierwszy stopień mistrzowski jak i podyktowana wieloma przyczynami potrzeba założenia własnego klubu, spowodowały że postanowiłem powołać do życia tego bloga. 
Pewnie zapytacie o czym będzie ten blog? Będzie o karate; o sztukach walki (budo, bushido); o moich poglądach na temat karate; o literaturze i o wszystkim innym co uznam za związane z tematem drogi karate. 
Zapytacie zaraz: "a po co to wszystko ? Przecież internet pełny jest takich informacji!". No tak jest tego pełno, jest dużo o wszystkim i o niczym. Od wielu lat przeszukuję zakamarki internetu - od ruskich serwisów po strony autorytetów w karate - czytam literaturę przedmiotu, wyjeżdżam na seminaria krajowe i międzynarodowe, rozmawiam z Mistrzami Karate. Mam pewien zasób wiedzy, potrafię odróżnić ziarno od plew. Wiem, na których mistrzach warto się w wzorować, a na których nie. To wszystko chcę przekazać Wam moim czytelnicy. 
Zapewne trafią tu osoby szukające jakiś informacji gdyż chcą zacząć swoją drogę karate, trafią to też osoby tak jak ja będące Karate Nerdem (mam na to nawet certyfikat !! Certyfikat Katate Nerda) i chcące pogłębiać swoją wiedzę. 
Tutaj będę się dzielił tylko tym co wiem albo w czym uważam, że mogę i powinienem się wypowiadać. Nie będę tutaj poruszał aspektów techniki karate, ale za to będę załączał filmiki z Mistrzami Karate przez duże "M", które świetnie zastąpią moje słowa. 
W końcu będę korzystał z tego bloga jako motywatora do dalszego rozwoju na mojej Drodze Karate. 

Oss !

0 komentarze:

Prześlij komentarz